ترمهترمه، تا این لحظه: 11 سال و 2 ماه و 2 روز سن داره

ترمه دختر قشنگ من

اولین سفر مجردی مادردختری

1393/5/14 10:54
نویسنده : مامان ترمه
705 بازدید
اشتراک گذاری

سلام عشق مامان

چند وقتی بود دلم می خواست برم به خواهرم تو مشهد سربزنم هم زیارت کنم هم خواهریو ببینم دلم براش خیلی تنگ شده بودغمگین این بود که تصمیم گرفتیم روز سه شنبه بریم مشهد و شنبه برگردیم البته فقط منو شما بابایی کار داشت نتونست بیاد و اولین سفر مجردی مادر دختری در تاریخ 1393/05/06 ثبت شدبغلجشن

کلن تجربه خوبی بود باهام اینقدر دورنرفته بودیم خیلی خیلی خوش گذشت پارک رفتیم حرم رفتیم کلی خرید کردیم شمام که تا تونستی شیطونی کردی اینم عکساش

شما و امین و رامین پسرخاله هات می خواستیم بریم خرید

این عکسم تو هواپیما انداختم خیلی دوسش دارم

بالکن خونه خاله الهام خیلی دوست داشتی بری اونجا

روز بعدش رفتیم پارک کوه سنگی کلی ازدیدن این فواره ها ذوق کردی

راستش تا حالا شمارو سوار تاپو سرسره این چیزا نکرده بودم هم میترسیدم هم همش دلم نمیومد می گفتم دستتو به جایی بزنی خدا نکرده مریض شی هم اینکه خیلی کوچیک بودی اما تو مشهد دلمو به دریا زدم و برای اولین بار سوارت کردم این عکسای اولین بار سوار شدن دختر گلم روی تاپ و سرسره

گیر داده بودی به این چراغا سکوت

اینم عکس مادردختریمحبتمحبت

اینم عکس خاله و خواهرزاده ها

حرمم رفتیم اما خیلی شلوغ بود هم اینکه خیلی رو عکس گرفتن حساس بودن منم نتونستم ازت عکس بگیرمغمگین

از این ماشینا تو مرکز خرید خیلی خوشت اومده بود خدا خیرشون بده سرگرم شدی منم تونستم راحت خرید کنمبغل

 

پسندها (1)

نظرات (1)

مامان نیکا
23 مرداد 93 2:39
زیارت قبول خاله جون ایشالا که همیشه خوش باشی مامانی به ما هم سر بزن