ترمهترمه، تا این لحظه: 11 سال و 2 ماه و 2 روز سن داره

ترمه دختر قشنگ من

نوروز94

1394/1/23 14:41
نویسنده : مامان ترمه
461 بازدید
اشتراک گذاری

یه چند وقته حسابی تنبل شدم نتونستم بیام آپ کنم بدجور تنبل شدم حالا علتشو نمیدونم . دختر گلم نوروز امسال رفتیم مسافرت اهواز همراه دایی محمد فوق العاده عالی بود کلی خوش گذشت میتونیم بگم منهای شیطونیهای شما یکی از بهتر سفرهام بود من خودم که عاشق مسافرتم کلی روحیم عوض میشه اونجا تونستیم دایی علی رو هم ببینیم روز 4 فروردینم تولد دایی محمد بود کیک خریدیم رفتیم لب کارون جوجه کباب درست کردیم و تولد گرفتیم بی نهایت خوش گذشت.

سفره هفت سین نوروز 1394

جوجه کباب شب تفلدخوشمزه

دایی محمد


اینم عکس اتیش سوزوندن شما خونه دایی احسان تو اهواز با آنوشا و امیرمحمد

 

اینم عکس از اسباب بازی های دوست داشتنیت

 

پسندها (2)

نظرات (1)

سارا
23 فروردین 94 14:48
سلام هزار ماشالله دختر نانازي دارين و جالب اينكه با دختر من يك روز فاصله داره دختر من 11/12/91 متولد شده خوشحال ميشم از وب ما هم ديدن كنيد