ترمهترمه، تا این لحظه: 11 سال و 2 ماه و 2 روز سن داره

ترمه دختر قشنگ من

دخترشیطون و شیرین من

1393/4/3 13:42
نویسنده : مامان ترمه
594 بازدید
اشتراک گذاری

بلاخره بعد از یه مدت طولانی وقت کردم بیام برای دخترم بنویسم این چند وقت درگیر درسو پروژه و امتحانا بودم سرم واقعا شلوغ بود نمی تونستم زیاد بهت برسم یا پیش بابات بودی یا دوتا مادربزرگات دستشون درد نکنه واقعا هردوتاشون برات کم نمی ذارن محبتمحبت
 

از کارات بگم خیلی خوردنی و بانمک حرف میزنی البته به زبان خودت تا الان که به زبان ما حرف نمیزنی الهی قوربت برم با زبان خودت به ما میفهمونی چی می خوای منکه استادم هروقت حرف میزنی سریع واسه بابا ترجمه میکنم زیبازیبا  به طور خیلی وحشتناک همه جارو به هم میریزی طوریکه همه جای خونه یهو بهم میریزه محدوده ریختو پاشتم جایی که من باشم اگه من برم آشپزخونه تمام محتویات کابینتارو می ریزی بیرون اگه برم تو اتاق تمام کتابارو میریزی وسط اگه بخوام تلوزیون ببینم میری سراغ سی دی ها غمگینآرام

جدیداً یادگرفتی کشوی کمدتو خالی می کنی میری توش وامیستی

 

خلاصه اینکه دخترم عششششششششششششششق عششششق

پسندها (1)

نظرات (2)

مامان ارشیدا
8 تیر 93 9:57
الهی من فدات شم خاله اونجا رفتی چیکار؟
الی
9 تیر 93 14:38
چه عجب شما پیداتون شد یه سر به وبلاگم بزن خبر زیاد دارم همون رمز قبلی