ترمهترمه، تا این لحظه: 11 سال و 2 ماه و 2 روز سن داره

ترمه دختر قشنگ من

یلدای 93 + متفرقه

1393/10/1 10:41
نویسنده : مامان ترمه
664 بازدید
اشتراک گذاری

دخترگلم سلام یلدات مبارک باشه فرشته کوچولوی عزیزم ایشاله که سالها و سالهای طولانی همین جور شب یلداتو جشن بگیری محبتبوس

از سفر مشهد به این ور دیگه نتونستم بیام بنویسم خیلی اتفاقا اوفتاد خیلی هم من و هم بابایی گرفتار بودیم مخصوصا باباعلی بمیرم این چند وقت به خاطر مشکلات کاری و نامهربونی هایی که از اطرافیانش داشت حسابی اذیت شد اما خداروشکر یه نفر اون بالا حسابی هوامونو داره بعضی موقع ها یه جاهایی میاد که خودمم خجالت میکشم به خاطر این همه لطف و مهربونیش دوست داریم خداجون بوس البته از قدیم میگن هرکی نون ذاتشو می خوره آدم اگه بخواد خوشبخت باشه و احساس خوشبختی کنه خدا همه جوره هواشو داره و نمیذاره کسی دیگه این خوشبختیشو خراب کنه من واقعا می گم از داشتن تو و بابا علی و همچنین داشتن یه پدرومادر خوب خوب که بدون هیچ چشم انتظاری منو همین جوری که هستم دوست دارن خدارو شکر میکنم من که جز زحمت برای اونا چیزی نبودم خدایا شکرت شکرت شکرت  خونمونو عوض کردیم کلن دیگه مستقل شدیم این خونه جدیدرو خیلی دوست داریم هم من هم باباعلی  حسابی سه تایی کیف می کنیم بازی خنده شادی جشن میگیریم مثه دیشب سه تایی جشن یلدا گرفتیم کلی هم خوش گذشت بابا علی اومد مثلن کباب درست کنه چنجه کوبیده و جوجه چنجه ها خام بودن جوجه ها سوخته کوبیده هام که نگو خلاصه کلی خندیدیم اخرم کبابا سهم گربه سر پشت بوم شد . ازکارات بگم کم بیش حرف میزنی ونه خیلی خوب بیشتر با ایما و شاره منظورتو میفهمونی خیلی شیطون شدی ولی کارت و حرکاتت بامزه هستن دوست دارم زودتر حرف بزنی شیرین زبونی کنی .

اینم عکسای شب یلدات

این عکسم خیلی دوست دارم

چندتا عکس متفرقه

 

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (1)

مامان معین
28 اسفند 93 12:09
آروم،،،آروم،،، بهار داره دانلود ميشه ████████████▒ 99/5% ﭘﺮﻭﺭﺩﮔﺎﺭﺍ؛ ﯾﮏ ﺫﻫﻦ ﺁﺭﺍﻡ... ﯾﮏ ﺗﻦ ﺳﺎﻟﻢ... ﯾﮏ ﺧﯿﺎﻝ ﺭﺍﺣﺖ.... ﯾﮏ ﺭﻭﺯﻗﺸﻨﮓ... ﯾﮏ ﺧﺒﺮ ﺧﻮﺵ...ﯾﮏ ﺧﻮﺷﯽ ﺍﺯ ﺗﻪ ﺩﻝ... ﻧﺼﯿﺐ دوستاﻧﻢ ﮐﻦ،،،الهی آمین