ترمهترمه، تا این لحظه: 11 سال و 2 ماه و 2 روز سن داره

ترمه دختر قشنگ من

سال 1393

1393/1/17 13:42
نویسنده : مامان ترمه
869 بازدید
اشتراک گذاری

سلام خوشگل مامان خوبی قربونت برم اینقدر دیر دیر میام که نمیدونم کدومو بنویسم اول اینکه امسال نوروز خیلی خیلی به ما خوش گذشت هم اینکه شما پیشمون بودی هم اینکه واسه اولین بار سه تایی رفتیم مسافرت شیراز که خیلی واقعا هم خاص بود هم اینکه اولین بار بود سه تایی مسافرت میرفتیم خوش گذشت گذشته از اینکه بعضی جاها خیلی نق میزدنی و اذیت میکردی مخصوصا تو تخت جمشید که نتونستیم درست و حسابی ببینیمش چون من واقعا اونجارو دوست دارم همش میخواستی راه بری اگه من یا بابایی دنبالت میومدیم جیغ میزدی که نیاین دنبالم .

امیدوارم امسال سال خوبی برات باشه دختر گلم یک عالمه عکس دارم از شیراز تولدت از قبل که باید بیام تو پستای بعد برات بذارم

این عکس دختر گلم با سفره هفت سین خونه خودمون چون می خواستیم بریم مسافرت همش فکرم درگیر مسافرت بود یادم رفت سبزه و ماهی بخرم ناراحت

اینم سفره هفت سین مامان آذر

این سفره هفت سین هتلمون در شیراز

 

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (0)